POJISTNÉ UDÁLOSTI

Pamatujte na to, že nesprávná oprava havarovaného vozidla může být pro vás do budoucna velkým bezpečnostním rizikem. I po nehodě vám zajistíme garanci výrobce a zachováme bezpečnost i cenu vašeho vozidla na nejvyšší možné míře. Stačí jediné, obraťte sena nás.

JAK POSTUPOVAT PŘI NEHODĚ?

Nejdůležitější je samozřejmě zachovat chladnou hlavu

Neopomeňte následující body:

  • Obléci si reflexní vestu.
  • Je někdo zraněn? Přesahuje výše škody 100 tis. Kč? Byl poškozen cizí majetek?
    Pokud ano, zavolejte policii a pokud to situace vyžaduje záchrannou službu.
  • Neopouštějte místo nehody, pokud nepotřebujete zavolat policejní hlídku, lékařskou pomoc nebo to není v rozporu s vaší bezpečností.
  • Neměňte pozice vozidel na místě nehody, pokud to není nezbytné k záchraně zraněných nebo k zabezpečení silničního provozu.
  • Pořiďte fotografie nehody, a to pokud možno ze všech stran a úhlu.
  • Požádejte o kontakt svědky dopravní nehody a poproste je o spolupráci při policejním šetření.
  • Vyplňte záznam o dopravní nehodě.
  • Volejte ŠKODA Assistance 800 600 000, v případě ŠKODA Pojištění volejte 283 002 800.
  • Nahlaste pojistnou událost příslušné pojišťovně.

U nás už automaticky proběhne:

  • Prohlídka poškozeného vozidla technikem pojišťovny.
  • Likvidace škody

DOKUMENTY, KTERÉ POTŘEBUJEME PRO VYŘÍZENÍ POJISTNÉ UDÁLOSTI:

  • ZÁPIS O POŠKOZENÍ MOTOROVÉHO VOZIDLA
  • ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ, OBČANSKÝ PRŮKAZ (řidiče v době nehody)
  • VELKÝ TECHNICKÝ PRŮKAZ (pokud je uložen u leasingové společnosti, postačí malý TP)
  • ZÁZNAM O DOPRAVNÍ NEHODĚ nebo relace policie
  • DEVINKULACE (pokud je vozidlo v leasingu; vystaví leasingová společnost na žádost klienta)
  • PLNÁ MOC (majitele vozidla)

Chcete poradit?
Zavolejte nám:

Libor:

+420 777 924 422

Marek:

+420 777 924 423