
POJISTNÉ UDÁLOSTI
Pamatujte na to, že nesprávná oprava havarovaného vozidla může být pro vás do budoucna velkým bezpečnostním rizikem. I po nehodě vám zajistíme garanci výrobce a zachováme bezpečnost i cenu vašeho vozidla na nejvyšší možné míře. Stačí jediné, obraťte se na nás.
JAK POSTUPOVAT PŘI NEHODĚ?
Nejdůležitější je samozřejmě zachovat chladnou hlavu
Neopomeňte následující body:
- Obléci si reflexní vestu.
- Je někdo zraněn? Přesahuje výše škody 100 tis. Kč? Byl poškozen cizí majetek?
Pokud ano, zavolejte policii a pokud to situace vyžaduje i záchrannou službu. - Neopouštějte místo nehody, pokud nepotřebujete zavolat policejní hlídku, lékařskou pomoc nebo to není v rozporu s vaší bezpečností.
- Neměňte pozice vozidel na místě nehody, pokud to není nezbytné k záchraně zraněných nebo k zabezpečení silničního provozu.
- Pořiďte fotografie nehody, a to pokud možno ze všech stran a úhlů.
- Požádejte o kontakt svědky dopravní nehody a poproste je o spolupráci při policejním šetření.
- Vyplňte záznam o dopravní nehodě.
- Volejte ŠKODA Assistance 800 600 000, v případě ŠKODA Pojištění volejte 283 002 800.
- Nahlaste pojistnou událost příslušné pojišťovně.
U nás už automaticky proběhne:
- Prohlídka poškozeného vozidla technikem pojišťovny.
- Likvidace škody
DOKUMENTY, KTERÉ POTŘEBUJEME PRO VYŘÍZENÍ POJISTNÉ UDÁLOSTI:
- ZÁPIS O POŠKOZENÍ MOTOROVÉHO VOZIDLA
- ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ, OBČANSKÝ PRŮKAZ (řidiče v době nehody)
- VELKÝ TECHNICKÝ PRŮKAZ (pokud je uložen u leasingové společnosti, postačí malý TP)
- ZÁZNAM O DOPRAVNÍ NEHODĚ nebo relace policie
- DEVINKULACE (pokud je vozidlo v leasingu; vystaví leasingová společnost na žádost klienta)
- PLNÁ MOC (majitele vozidla)